Biblioteca Medica Centrale "Vincenzo Pinali"

Tu sei qui: Home / News

Notizie del sito

New journals NEJM: Catalyst and Journal Watch

ultima modifica 17/02/2022 11:26

Online access to two New England Journal Medical Group journals is active:

• NEJM CatalystNEJM Catalyst Innovations in Care Delivery. A monthly digital journal.
    Peer-reviewed journal featuring in depth article to accelerate the transformation of health care delivery.
    Log in from GalileoDiscovery
  • Concise summaries and expert physician commentary that busy clinicians need to enhance patient care.
    Specialties: Cardiology, Emergency Medicine, Gastroenterology, General Medicine, HIV/AIDS, Hospital Medicine, Infectious Diseases, Neurology, Oncology and Hematology, Pediatrics and Adolescent Medicine, Psychiatry, Women’s Health.
    Log in from GalileoDiscovery

Apertura prolungata

ultima modifica 13/09/2022 14:52

Dal 19 Settembre 2022 la biblioteca estende l'apertura adottando il seguente orario:

- dal lunedì al venerdì dalle ore 8.30 alle 22.00;

- il sabato dalle ore 9.00 alle 13.00.

Salette per lo studio condiviso

ultima modifica 17/10/2022 12:04

E' stato ripristinato il servizio di prenotazione delle salette per lo studio in comune. Per ulteriori informazioni chiedere al banco dell'accoglienza.

Chiusura per la festività dell'8 dicembre

ultima modifica 05/12/2022 12:07

La Biblioteca Pinali sarà chiusa giovedì 8 dicembre per la Festa dell'Immacolata Concezione. Sarà regolarmente aperta venerdì 9 e sabato 10 dicembre.